Wywiad internetowy -------- Anna ♥

1. Ile masz lat ?

- 15

2. Skąd się dowiedziałaś o blogowaniu ?

- Pewnego dnia przez przypadek natrafiłam na bloga Lucy. Wczesniej koleżanka zakładała bloga o książkach, też tak chciałam. Mój pierwszy poważny blog jest właśnie o książkach. Poza tym, prowadzę także drugiego - tematyka od lifestyle do mody i więcej

3. Od kiedy blogujesz ?

- Hmmm. Natchnioną Słowami założyłam 1 stycznia 2015, a mojego drugiego bloga - Ania Podlecka, 31 maja 2015. Miałam poprzednio bloga bardzo podobnego do AP, niestety cos schrzaniłam w HTMLach i były jakieś błędy w przekierowywaniu tego samego dnia jeszcze zalozylam nowego

4. A ktoś na początku ci pomagał w blogowaniu ?

- Nie, od samego początku moje strony prowadzę sama. Pewnie, są osoby które mnie wspierają i motywują do pisania, ale nie pomagają w... Hmm.. Pisaniu

5. A pamiętasz jaki  był pierwszy najsławniejszy post ?

- Mój pierwszy post, który miał najwięcej komentarzy to Wishlist z CNDirect

6. Kto był pierwszym czytelnikiem ?

- Moim pierwszym czytelnikiem była moja przyjaciółka


------------------------------------------

Zapraszam na bloga: Blog Anny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts