" MOJE PODWÓJNE ŻYCIE"

Chociaż nie mam czasu i rzadko wchodzę na komputer to jednak wezmę udział w tym konkursie " Moje podwójne życie ".



Chciałabym bardziej opisać swoje tym czasowe Hobby które zaczęłam 2 lata temu Blogować. 

Tym czasowe można tak nazwać, więc zaczęłam blogować 2 lata temu bo w tym sensie przeczytałam bloga takiej fajniej dziewczyny i mnie w ogóle wciągnęło i to bardzo mi się spodobało a potem zaczęłam szukać na ten temat czegoś więcej i znalazłam i w tedy wszystko się zaczęło. 

Ale moje Hobby tym czasowe stało się na całe życie, dlatego nadal prowadzę i go założyłam ponieważ to jest fajniejsze niż siedzenie w domu przy książka od matematyki czy tam od polskiego, lepiej coś napisać na blogu lub na innych portalach społecznych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts