Cześć, Dziś ja

Cześć to ja izuś, chciałam bardziej was przeprosić że właśnie tak pisze, niby nie umiem dobrze układać zdania dobrze ale próbuje i staram się, a wy mnie tylko określacie że nie umiem bo ja mam taki właśnie problemy i taka jestem i nic mnie nie zmieni, i jak pisze ale postaram się teraz i jutro i kiedy będę poprawiać zdania i będę częściej taki zdaniach pisać żeby mi to ułatwiło że się staram dla was i dla wszystkich, bo ja mam orzeczenie w szkole i ja jestem inaczej oceniania i jestem na coś chora nie powiem wam na co bo to osobista sprawa, ale możecie się domyśleć na co. No ale będzie dobrze i powiem wam że chodzę na takie dodatkowe zajęcia ja na nich tylko pisze z rz,ó,u,ż, takie właśnie z tych tylko zdań nie układam tak bardzo na tych zajęciach ale i tak nic nie zmieni nic jak pisze bo jak będę chodzić na nie i ćwiczyć, i nic nie zmieni mój sposób pisania zbyt to mi nie wychodzi wiem powiecie że ja się nie na nadaje się na żadną bloggerkę i na żadną z czymś takim wiem że teraz wam to obiecuje i spróbuje coś zmienić w tych postach no, ale może będę wam tu wszystko pisać co ja pisze na dodatkowy zajęciach no to może wam powiem tak jak ostatnio robiła z panią.

Czytałam tekst i musiałam podkreślić wszystkie zawody, jakie były w teksie. Tylko że nie wszystkie odmienione  z żeńskie  zawody. Np:

1. Piekarz
2. Stolarz
3. Kolejarz
4. Wetkarz

A reszta była z żeńskim. jak Np:

 Narciarz- Narciarka
Lekarz - Lekarka
Aptekarz - Aptekarka

6 komentarzy:

  1. Może spróbuj nagrywać filmiki na Youtube. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy pisze tak jak potrafi i tak jak chce, to jego osobista sprawa. Mi to nie przeszkadza, dla mnie jesteś po prostu wyjątkowa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ćwiczenia wiele mogą Ci pomóc. Ale kochana jesteś tak pisząc! :) :*
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwicz a będzie lepiej:)) pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwicz a będzie lepiej:)) pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwicz! AlexMandostyle miała problem z wymową na początku a teraz tego nie słychać!!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts