Bluzy ♥

Jak wiecie wszystkie dziewczyny chcą kupić coś dla siebie, ale nie mają pomysłu co kupić ja mam dla was coś nowego bluzy fajne które dziś wam pokaże które mi się spodobały i dam nawet link do nich, ale moim zdaniem fajne i super leżą na każdej dziewczynie która ją założy no i wam polecam je kupić są fajne i ciepłe.

Pod koniec zaproponuje wam najlepsze blogi które nie raz czytam.











Na prawdę te bluzy mi się podobają bo te napisy są najlepsze, no cóż wy powiedzcie czy wam się podobają. 


Proponowane Blogi: 

Magda: Blog
Milena: Blog
Emilia: Blog
Paulina: Blog
Klaudia: Blog
Ola: Blog
Julita: Blog
Krzysztof: Blog
Martyna: Blog
Siostry: Blog
Weronika: Blog
Zosia: Blog
Angelika: Blog
Sandra: Blog
Weronika: Blog
Aleksandra: Blog
Justyna: Blog


2 komentarze:

  1. Jakoś chyba najbardziej przypadła mi do gustu druga
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chodzić w bluzach są one nierozłączną częścią mojego ubioru :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

nowe posty co chcecie zobaczyć ?

Prezent walentynkowy dla przyjaciela.

Szukaj na tym blogu

Co mam na sesje założyć np


Iza | 16 lat | Szadek | więcej informacji

Czego więcej dodawać na bloga ?

Co chcecie zobaczyć w sylwestra ?

Jaki by dać dla was Filmik na bloga ?

Post w sobotę dodać jaki ?

Dodać na bloga ?

Follow us

Advertisement

Popular Posts